Carpet & More
WINNER
2022 EGE Design Hospitality Award
with
The Marmorosch Bucharest - Autograph Collection by Marriott
Castigator al editiei 2022 a premiilor EGE Denmark, proiectul echipei Carpet &More a fost selectat dintr-un total de 100 de proiecte nominalizate din industria ospitalitatii, din 45 de țări. Astfel, proiectul The Marmorosch a castigat locul intai la sectiunea “Design / Hospitality” inaintea unor lucrari de referinta din Italia, Franta, Germania, Marea Britanie sau Emiratele Arabe, acest premiu confirmand inca odata nu doar profesionalismul si creativitatea echipei Carpet &More dar si potentialul si atractivitatea pietei din Romania, mai ales in industria ospitalitatii.
The MARMOROSCH
AUTOGRAPH COLLECTION by Marriott
Situată chiar în inima centrului vechi al orașului București, în clădirea The Marmorosch a funcționat, inițial, o bancă inaugurată în anul 1914. Astăzi, proprietarii săi au decis transformarea acesteia într-un hotel de 5 stele, administrat de brandul internațional Marriott.
Pentru echipa Carpet & More, hotelul The Marmorosch a fost cel de-al cincilea proiect realizat alături de același beneficiar. Pentru că și cele patru proiecte anterioare au fost dedicate industriei ospitalității, cunoașterea așteptărilor și a modelului de afaceri al clientului au reprezentat un real avantaj.
Sinteza arhitecților și al designerilor s-a concentrat asupra creării unei atmosfere exclusiviste, generatoare de trăiri intense, elevate și fascinante totodată, cu tranziții armonioase prin toate spațiile cladirii. Pornind de la tema aleasă ,,marble pattern” toate rutele creative au urmărit această direcție, generând astfel un numitor comun vizual, emblematic.
Una dintre cele mai mari provocări ale procesului de creație a pardoselii personalizate a fost generată de reproducerea complexității modelului vizual al marmurei și a tranzițiilor de culoare, astfel încât produsul final să indeplinească obiectivele stabilite pentru crearea atmosferei dorite.Pornind de la tema aleasă ,,marble pattern” toate rutele creative au urmărit această direcție, generând astfel un numitor comun vizual, emblematic. Dincolo de aspectele vizuale și estetice ale mochetiei personalizate, acustica acesteia joacă un rol important, asigurând un mediu adecvat în funcție de specificul și destinația spațiilor publice – un aspect extrem de important în cazul hotelurilor.
Date fiind spațiile sale generoase, cu tavane înalte, arhitecții si designerii noului hotel Marmorosch au decis utilizarea panourilor din lemn natural, elemente aplicate pe suprafețe verticale de mari dimensiuni și care reduc parțial necesitatea utilizării materialelor izolante fonic, astfel încât s-a decis folosirea mochetelor în spațiile respective pentru accentuarea diferitelor zone de utilizare și a stărilor specifice acestora. Și pentru că de fiecare dată când ne gândim la hoteluri, mocheta este, de cele mai multe ori, asociată cu confortul, au fost alese mochete corelate atât cu starea pe care acestea o oferă clienților, cât și pentru adaptabilitatea lor în raport cu o gamă largă de spații și de tonuri.
Urmare a celor 2 ani de lucru intens la acest proiect plin de provocări (pandemie, lock-downs, probleme legate de transportul materialelor etc), obiectivul stabilit inițial este confirmat astăzi de majoritatea celor ce au trecut pragul Hotelului Marmorosch, de la inaugurarea sa în luna septembrie 2021.